Ad Code

✍️ Yaşamak, başarılı bir saçmalama operasyonudur!

Kudüs'ün Sina'nın Bayramı Nasıl [Abdurrahim Karakoç]

 Bayramlar Bayram Ola


Şiir : Kudüs'ün Sina'nın Bayramı Nasıl (Bayramlar Bayram Ola)
Abdurrahim Karakoç Şiiri
Yorum : Günay Aktürk

En güzel şiirler serisine bir yenisi daha. Bu defa Abdurrahim Karakoç'un "Suları Islatamadım" adlı Şiir Kitabından Bayramlar Bayram Ola adlı şiiri.




Bayramlar Nasıl

Giden bayramlardan almadık bir tat.
Kardeş bu senenin bayramı nasıl?
Şenaylarda bayram her gün her saat
Elif'in Döne'nin bayramı nasıl?

İçinde boğulduk derdin acının
Uykusu bitmedi şeyhin hacının
Üç kardeşi şehit veren bacının
Oğulsuz ananın bayramı nasıl


Neşe topuğumda elen boynumda
Sen çoğunu anla ben az deyim de
Kim öldü kim kaldı garip köyümde
Ya bizim hanenin bayramı nasıl

Dert deşmek değildir gayem niyetim
Düşündükçe sızlar kemiği etim
Gelini dul kalmış torunu yetim
Ak saçlı ninenin bayramı nasıl

Hangi eller sürer suçluyu suça
Güdümlü başların destesi kaça
Kimler zorlanıyor gönülsüz göçe
Boş kalan binanın bayramı nasıl

İşkence altında ezilir canlar
Masum yiğitlerle dolu zindanlar
Ses verin mezardan ulu Sultanlar:
Yusuf-u Kenan'ın Bayramı nasıl

Bizden sandığımız bize yabancı
Görünen simalar göze yabancı
Kabukta bayram var öze yabancı
Söyleyin mananın bayramı nasıl

Sabahtan haber yok ufuklar kara
Semerkant kan ağlar yanar Buhara
Keşmir, Kabil, Kerkük hasret bahara
Kudüs'ün Sina'nın bayramı nasıl


Söz: Abdurrahim Karakoç
Yorum: Günay Aktürk

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Close Menu