Ad Code

✍️ Yaşamak, başarılı bir saçmalama operasyonudur!

Bekle Beni Geliyorum

 Bekle beni geliyorum.
Çizmelerim kirlendi buralarda.
Senin bir çift pabucun mutlaka bulunur.
Ama seni de tanırım, azdan az çoktan çok.
Geçmişinde yaşamaya değil,
fırsatım olduğu kadar da
diş bilemeye geliyorum geçmişine.



Bilmez değilsin sen buraları;
Bakkal da sahiplendi şimdi olanları;
kasap öfkeli ve karanlık görünür hala,
kitap girmemiş mezralar!

Bir bu, bir de şu baş belaları var hani;
şehrimde kol gezen eli palalı milisler
ve aslını unutmuş işçi çocuğu polisler…

Devlet can düşmanı solcunun.
Devlet, devlet oldu olalı
omuzundaki elin bile düşmanı.
Gizlice gelip tepemize.
Vardır bizim de unutmuşluğumuz,
binlerce yıl öncesinden
çökmeleri gibi tepemize.

Susturuldu gökyüzü, bastırıldı çığlıklar.
İşkence altında karnım çürüdü.
Tutsaklığım desen sırılsıklam hasret özgürlüğe.
Halkımın mavi gözlerinde binlerce yıllık bir yük.
Fırsat bu fırsat
Çocukları da boğazlıyorlar artık.
Çünkü renkleri kara, sözleri şeytan mayasından.
Ben bile bu tanrıtanımaz halimle,
bu vahşiler kadar hatta ben
oyuncak bellemedim tanrıyı…
Bekle beni geliyorum.
inancım kirlendi buralarda.


Günay Aktürk

07.07.2014

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Close Menu